ett misslyckande? njaaa.

okej, idag skulle jag göra tre saker: sola, städa och röja i garderoben.
     då kör vi handuppräckning! hur många tror att jag gjorde det? ha? ingen? räcker du upp handen eller är det bara..nähä, jaha, okej...ingen som tror att?
     nej, precis. jag gjorde en tredjedel av de där sakerna, och det var kanske den viktigaste grejen, nämligen att städa, det var välbehövligt, vill jag lova!

     men en så misslyckad dag har det faktiskt inte varit, förutom att städa VÄLDIGT grundligt så har jag pluggat, peelat både ansikte och kropp, lagt ansiktsmask och hela kitet, och så har jag grejat lite med mitt lilla...projekt, skulle jag vilja kalla det. haha, kanske inget intressant direkt, men jag håller det som en liten hemlighet, hähähäähäh.

hur har eran dag varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0