förlovningshysterin.

okej, nu är jag så sjukt trött på det här.
i förrigår var det första jag fick höra av fia att: visste du att viktoria och daniel förlovat sig? kronprinsessan, alltså!".
jaha , trevligt tänkte jag, sen mobbade vi kritikerna som pratat om det i tv lite. hähä.
sen visar det sig att förlovingen inte ens är bekräftad , att folk bara spekulerar om det , trots det snackas det om hur bröllopet ska vara till höger och vänster.
FÖRLOVNINGEN ÄR BEKRÄFTAD! wow , otroligt! alla bryr sig!
not.
på kvällen tänkte jag kolla på mästarnas mästare, men på programmets tid är det istället någon j*vla extrasänding med förlovningsspecial.
och gissa vad jag möttes av igår morse?
en extratidning från BT, BARA om viktoria och daniel! till råga på allt fanns det en plansch i mitten. sen när vill någon ha en plansch på dem? och sen när börjar BT ha planscher i mitten av tidningen, som FRIDA, Julia och alla de där?
och nu, när jag ska logga in på bloggen, vad möts jag av? bilder på förslag till viktorias bröllopsklänning, såklart!


jaja, jag får väl säga grattis till kronprinsessan viktoria och daniel westling, i alla fall (:
haha!

Kommentarer
Postat av: Just Picture It ?!

javisst! det är helt extremt detdär, fattar inte hur folk orkar bry sig faktiskt :P

vad händer i helgen då ? :)

2009-02-27 @ 16:59:03
URL: http://justpictureit.blogg.se/
Postat av: Anonym

markus krunegård är.... är.... ÅH JAG ÄLSKAR HONOM!

2009-02-28 @ 10:01:19
URL: http://jmpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0