fujitsu siemens.

är inte fujitsu en kampsport? eller kanske jijutsu eller något.
men iaf:

GUESS WHO'S BAAAAAACK?! min laptop :D har varit på lite service och grejs, och nu har jag äntligen msn igen! :D var glada människor, haha. jag vet att ni saknat mig! och nu blir det förhoppningsvis mer ordning på bloggen igen, start ? NU!

idag vare skola som vanligt och blablabla... följde med lina hem, mycket nice (: vet inte om det är någonting med hennes smarthet som smittade av sig, men plötsligt fattade jag matten! :D prov på fredag, höhö. godnatt.

Kommentarer
Postat av: Lina The krull

haha, fan alltså, jag kan ha nåt innanför pannbenet kanske :P Eller?? :O

2009-02-06 @ 20:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0