GGG = gaaaaah! gossip girl! :D

ni missade väl inte gossip girl?! tyvärr missade jag början då jag var på gymmet , men jag såg nääästan hela och shit va glad jag är att det har börjat igen! tihi (A) förresten gick det bra på gymmet, har knappt ont alls i knäet längre, bra va?
snacka om att det kommer vara bra byten av vecka ett tag fram över, i alla fall om man ser till mina tv-serier!

söndagar: gossip girl kl. 19:00 på kanal 5
måndagar: prison break kl. 22:00 på kanal 3
tisdagar: one tree hill (går att ladda ner det senaste avsnittet från USA då)

visst låter det perfekt? ohja.


så här glada är de att en ny säsong börjat,
och jag tror att jag och lina är minst lika glada...!

Kommentarer
Postat av: lina

om inte gladare :DDDDDDDDDDd

2009-02-08 @ 23:38:21
Postat av: Just Picture It?!

svar: hej sötnos! :) klart det är okej att du länkat mig, va gulligt av dig! :D hopppas allt är bra med dig. puss!

2009-02-09 @ 14:26:43
URL: http://justpictureit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0