helgen (:

okej, i fredags minns jag faktiskt inte vad jag gjorde, men kul var det säkert.
          i lördags bar det av till redslareds bygdegård för en liten överraskningsfest för matilda som fyllde sexton för någon vecka sen, nice! tävlingar, massa prat, några som tog en promenad under natten och en liten lektion i hur man går ner i brygga, haha! för att ta det där sista lite kort, några fick för sig att göra limbo och då kom väl lilla jag på att "undrar om jg fortfarande kan gå ner i brygga?", självklart var jag tvungen att testa detta och blev sen uppmuntrad till att lära emma och jessica, detta resulterade i träningsvärk i magen för mig dagen efter....
          hm, jag, emma, emma och lina tog en liten promenad med, hähä. det snöade, vill jag lova! gick ju knappt att se vart man gick stundtals! fick i alla fall för oss att vi skulle glida på mage ner i branta och jättedjupa typ diken, jättekul, men väldigt kallt med snö innanför tröjan och bara tights på benen! men jag ska inte klaga, emma drog i något vasst i marken med handen och ouch, det såret är inte det trevligaste jag sett! slutade typ aldrig blöda heller ju, lämnade blodspår efter oss... men blir ett häftigt ärr iaf ;)
            sen sov vi någon timme innan vi gick upp igen, höhö. jag och anna körde lite sumobrottning med madrasser virade runt oss, vi är mogna, vi vet! haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0