idag mår jag bra!

hej! har hunnit med riktigt mycket redan idag, hihi. trots att jag och fia kollade på one tree hill tills ja...rätt sent inatt så kom jag faktiskt upp till halv nio :D klockan tio var det dags för att träna 7,8,9-åringar i fotboll tillsammans med Linnea, efter det följde jag henne hem, höhö. vi kunde förstås inte stå emot att ha lite snöbollskrig, och som ni säkert kunde gissa..JAG VANN! hahaha.
     gick en sväng till och kom hem sen, har städat och lagat mat, och väljer just nu mellan att spela sims och lyssna på min ljudbok, hm...... haha.

bara för att jag är på så bra humör får ni bilder på mina favorittjejer! :D
         
blake lively, britney spears och deborah harry.
(klicka för större bilder)
och på tal om Blake, gossip girl ikväll! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0