jag är så fruktansvärt omusikalisk.

förresten är jag totalt taktlös, något jag reflekterat mycket över de senaste dagarna.
    alla (med alla menar jag de flesta..) säger att om de är ute och går samtidigt som de lyssnar på musik, måste de gå i takt till musiken, jag kan inte gå i takt till musiken.
     okej, kanske klarar jag takten i början av "we will rock you", ni vet - det där stampet med foten och sen klapp.
fast är det ens takten? eller är det rytmen, kanske pulsen?
     hoppas inte min musiklärare läser detta. inte hanna heller, hon skulle bli så besviken...
     haha, nej, jag skojade bara :p men det känns inte som jag för vidare släktens musikaliska talang, det tar min syster hand om! hon spelar både klarinett och saxofon, och hon vinner alltid över mig på singstar.

men jag har en musikalisk talang! jag är FANTASTISKT bra på att lyssna på musik! det finns ingen som kan digga så bra och göra så vackra moves framför spegeln som jag! sug på den ni. godnatt.

Kommentarer
Postat av: Matildaandersson

HAHAHA, fan va rolig du ääär xD "det finns fan ingen som kan digga som mig och dansa framför spegeln" mohahahaha

2009-02-15 @ 19:01:45
Postat av: Hanna

Hahaha du är underbar! och jag är inte arg på dig för att du inte är musikalisk ;) som sagt så sköter Andrea den biten rätt bra :) och vem säger att man inte är musikalisk när man lyssnar på musik? ^^

2009-02-16 @ 14:24:59
URL: http://hannaqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0