laserdome!

det var vad som väntade oss igår! LASERDOME! och om vi hae kul? verkligen! det var sjukt roligt (: jag har aldrig spelat det innan, och oj vad jag har gått miste om mycket...
     jag, bea, lina och matilda spelade ihop i ett lag mot två andra lag, jag kan ju säga att vi var i lite underläge.... vi var ett lag med fyra pers och bara ungdomar, mot att två andra lag på 5 resp. 6 medlemmar och större delen vuxna, haha! men det var väldigt roligt ändå!
     efter en timmes spel inne på arenan åkte vi hem till bea igen, lagade mat, spelade GH world tour (trummor och hela kitet) och kollade film - lyckad kväll! 
     när jag kom hem i natt var jag väääldigt trött, trots att jag sov ihopkrupen en stund i en fåtölj xD 
    


såg ni melodifestivalen?
vi...ja, hade på det på tv:n, men jag kan ju inte säga att vi lyssnade direkt ;p
skrattade mest åt både det ena och det andra, hahah.
"björn gustafsson"

Kommentarer
Postat av: Fia-Lisa

ÅÅÅ,,spelade ni laserdome!!!! Det verkar as kuligt :) heheh,,,

2009-02-22 @ 17:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0