letters from the inside.

innan var jag arg, riktigt arg. och ledsen.
rusade upp på mitt rum , grabbade tag i en bok och kröp ner i sängen.
fick tag på min bok på engelsk jag läser i skolan, letter from the inside av någon B-författare, skulle jag tro.
har innan hånat den något oerhört, men nu kunde jag inte koncentrera mig på något annat än boken.
när jag sen var på bra humör igen var jag tvungen att fortsätta läsa ändå, men den är fortfarande dålig! haah :P

handlar i alla fall om två tjejer som brevväxlar, men senare kommer det fram att den ena, Tracey, bara har lurat Mandy hela tiden, i själva verket sitter Tracey på en stängd anstalt och har gjort det i över ett år, sen när hon fyller arton ska hon förflyttas till ett kvinnofängelse och stanna där i ett antal år. DADARADADADDDDAAAOOOU!

spännande va? not.
lättläst? ja :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0