mission: CCS

jag sitter och borstar tänderna, betraktar mina ben. PANIK!
jättejättejättejättetorra ben!
"vart är hudkrämen? jag hade ju den i morse!"
jag och andrea ger oss ut på jakt, målet är en rosa hudkräm från CCS.

med våra pistoler i högsta hugg smög vi runt i ett av de allra farligaste kvarteren - ingen visste vad som kunde lura bakom nästa hörn, eller vilken livsfarlig mördare man skulle stöta på härnäst. trots detta vågade vi fortsätta vår hemska jakt för att slutföra UPPDRAG: CCS , hemligstämplat.

okej, egentligen smög vi runt på övervåningen med händerna ihop som en låtsaspistol medan vi nynnade på melodin till Rosa Pantern.


förresten hittade vi inte hudkrämen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0