"sockeeeeeeer!"

för er som var med: rubriken säger allt.
jahaja, har varit en väldigt bra helg! i fredags vare UKM i tranemo och det var helt okej, skönt att det är över faktiskt.

sen i lördags var det ju kullaberg, funfunfun! va hos emma innan med ett stort gäng, bl.a. lina, matilda, kim och koffe (: eller ja, det var de som sov över efteråt iaf (:
          efter en fantastiskt trevlig "förfest" hos emma begav vi oss till kullaberg vid halv elva, svårt att komma in var det inte heller :D inne på kullaberg var det askul, inte jättemycket folk men det funkade ändå ^ inga detaljer här....hehehehehe.
efter kullaberg åkte jag, lina, matilda, koffe, kim, becca och emma tillbaka hem till emma - mycket trevligt!
          gjorde inte mycket mer den kvällen, men igår, söndag, hade vi jävligt kul däremot! rebecca åkte hem tidigt men vi andra var kvar hos emma till typ fem, askul (A) väckte kim framåt tolv genom att spruta vatten på honom med en duschflaska som man har när man stryker tvätt, ni vet. lina gav sig även på mig och koffe med den flaskan sen, och ja, jag blev väldigt blöt! :s men jag och koffe planerar vår hämnd... HEHEHEHE. 
          jag och lina stod och kramades när koffe kom in i rummet och ropade "BROTTNIIIIIIIIIIING!" och ja, jag och lina hade inte mycket att säga till om och det hela ended up in a what we in sweden call KUDDKRIG. haha, koffe var i underläge mot mig och lina kan jag ju säga , haha! sen kom ju kim och attackerade mig och då var det inte mycket att säga till om ;) 
          ja, mycket mer gjorde vi, spelade wii, spelade spel och bakade kladdkaka ("sockeeeeeeeeer!"), för att bara nämna lite! höhö. och bara så ni vet funkar det utmärkt att knäcka ägg mot kim's skalle, var det kanske det som gjorde att kakan smakade mint sen? 


hm ja, där är jag, och mitt gäng där bakom (: haha, ja, det är mina babes som sträcker upp händerna :p

          helt underbar helg med helt underbara människor (ta åt er!! ni som jag var med inne på kullaberg med ;)) och hoppas på en lika bra vecka, höh. tyvärr inkluderar denna veckan två nationella prov i svenska och ett matteprov :s men för att pigga upp mig själv - PRISON BREAK KOMMER OM CIRKA TVÅ OCH EN HALV TIMME! :D :D
var hos sjukgymnasten idag by the way.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0