went to the big city with viccs

yes, det är vad jag har gjort idag (Y)
och med the big city, menade jag borås. Troligtvis hade det varit mer passande med the "big" city, men hur snyggt ser det ut på en skala?

well, i morse gick jag upp för att hinna till matchen laget hade kl. 10:00, men vad möts jag av uppe på Högvalla om inte en tom plan... Viccan var där också, matchen hade blivit inställd. 
                Vi åkte hem till viccs, hon duschade och gjorde sig iordning, sen tog vi bussen till borås (: själva shoppingrundan var inte jättelyckad från min sida, var ute efter ett par speciella jeans jag provat innan (som nu intre passade :o) och en tisha jag såg på H&M:s hemsida, men nejnej, inget av det! höhö, hittade en lång topp på gina istället ;) 
                kul hade vi i alla fall, får göras om! och viccan, glöm inte att; her kan man va, her kan man va, och her kan man va.... HAHAHAHA xD

JUST DET! sprang på Annie också! Blev ett kort möte där vi hann prata om livets alla väsentligtheter: hur man mår, vad som händer i livet och one tree hill. ja, va f*n skulle man göra utan det?! haha! ;) snygg är hon också, den tösen (A)

nu kikar jag på melodifestivalen och mejlar till Rebecka, en helt underbar tjej som bor i Oregon, USA. Såg Darin skymta förbi  i melodifestivalen som mellanakt, han sjöng falskt! haha ;) tänk att jag en gång gillat honom och varit på en av hans konserter... :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0