bara lite pics från school.



angelica låtsas vara intresserad av matten, haha (:

matilda x2 , snygga som vanligt! :D (ni kanske skulle ändra uppfattning om ni såg de andra bilderna jag har på dem...ahahahahah!) vet dock inte vem som har min mobilkamera i näven :o

tja, så här roligt har jenny på slöjden. fräser ut hjärtan i trä.

tur att jag har lina då! hon kan alltid muntra upp mig (:
förutom när hon skrattar åt att jag gör fel, aaaaall the time.
kryckorna har varit med, såklaaaaaart ;)

avslutar med den här fantastiska bilden, jag har fräst lite i trät igen, haha (:
frilansning av fräsning är roligare än när man MÅSTE göra precis längs en linje -.-'

ska sova nu, puss på er!
förresten, skippade kryckorna till skolan idag :D
första gången sen jag skadade knät (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0