ehrm...ja.

det var då det här jag snackade om för någon dag sen.
mitt, fia och andreas lilla upptåg en väldigt trevlig eftermiddag. höhö.
vi tog fram lite utklädningskläder och satte igång min LP-spelare sen var det bara att dansa loss!
HAHAHAA! vissa moves bättre än andra...
för er som undrar har jag en (nåååååågot för liten) glitterklänning på mig och utsvängda jeans (även dem nåååååågot för små...), haha. andrea har ett par tajta trikåbyxor som överdel (ja, det är faktiskt byxor) och en rosa kjol till :p haha, fia har en skjorta i typ storlek 120, ett peacehalsband och ett par glitterbyxor hon hade på nyår 2000. ja, visst låter det snyggt? hahah. så kul har man en eftermiddag i svenljunga.... haha (:


Kommentarer
Postat av: lina

vilka puddingar,har du deras nummer lr?

2009-01-27 @ 22:28:34
URL: http://baraenavdem.devote.se
Postat av: Hanna

haha ni är ju knäppa

2009-01-28 @ 15:09:17
URL: http://hannaqvist.blogg.se/
Postat av: Lina A

Snygg snyggare och snyggast :D <3

2009-01-28 @ 19:47:39
Postat av: Fia-Lisa

HAHAHAHAH XD Du valde ju iallafall en av de bättre bilderna ;) hahah,,,Vår plan måste ske,,,

2009-01-31 @ 10:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0