*

jo , precis, det där med att jag hatar rubriker?
ni kan väl bara hålla det i bakhuvudet så jag slipper förklara?

vad gör ni idag ?
jag har läst i några timmar nu , höhö .
med undantag från att jag hjälpte pappa bära in ved, haha.
han räknade hela tiden högt hur många vedträn han klarade av att ta samtidigt och jag skulle ju såklart bräcka det då, så jag gav mig glatt in i kampen med utgång på tio. det trappades upp till elva, tolv, tretton, femton, sexton och till sist vanna jag med sjutton! vad säger ni om det , va?
jag bortser från att han troligtvis lät mig vinna, kanske delvis för att jag höll på att trilla i källartrappan när jag tog sjutton, haha.
nu ska jag dra , kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0