ganska händelserik dag, när jag tänker efter.

förlåt, men jag har verkligen ingen lust att blogga, får dra det vanliga dravlet om vad jag gjort idag.
skolan, inställd franska, härligt!
var och klippte mig sen, är typ ingen skillnad, bara lite ljusa slingor på överhåret för att ta bort utväxten och mörka partier fram på underhåret, själva frisyren är typ ingen skillnad alls :p lite vääääl lite skillnad kan jag tycka, menmen, det tog iaf bara 2 timmar där idag (:
var på tranemo gymnasie sen med, tycker faktiskt natur verkar väldigt bra där, men ska inte gå det! blev intvingad på barn och fritid av yasse med, men tur var väl det för där fann jag min kära kusin veronika ;) alltid trevligt, haha.
nu ska jag sova (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0