gissa vem som är en av de gladaste i världen?

JAG!!!!
inte nog med att jag äntligen städat klart till och med röjt lite i skåp, dammsugit, dammat - you name it! jag sitter också här i mitt rum med tända ljus, min älskade laptop och knastret från skivspelaren när John Lennon sjunger Imagine.

..knastret från skivspelaren när John Lennon sjunger Imagine

..knastret från skivspelaren



JUST DET!
ÄNTLIGEN har jag min redan älskade LP-SPELARE på mitt rum :D
pappa var och hämtade pick up-stiftet idag, och nu är det bara att rock on liksom.
åh, bara det härliga knastret när man sätter igång den, och det sköna skrapet när man lägger på en skiva.
LYCKA.
GISSA VEM SOM ÄR GLAD?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0