jag är sugen på ny design.

hej kära läsare! måste bara säga att det betyder jättemycket för mig att ni läser min blogg (:
hur mår ni idag? av någon anledning är jag lite smådeppig idag, vet inte varför, trött är jag också, haha. men det är sånt som går över!

har solat i solarium för första gången idag, helt underbart skönt var det måste jag säga, blev lite brunare också (: höhö. nu ligger jag här och lyssnar på lite vinyler, härliiiiiigt (: jag vill ha ny design till min blogg.

p.s freddy åsblom är min... mohahahaha! d.s

Kommentarer
Postat av: Lisa

2009-01-24 @ 17:49:56
URL: http://liszy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv. kl 18.30 börjar sverige matchen , dom möter Frankrike, svår match du :D

2009-01-24 @ 17:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0