jag hatar anonyma.

orka att man fått en anonym (såklart) kommentar där det står att:

jag får damp över att du inte uppdaterat på typ tusen år!!!!
 
när man loggar in ett dygn och 15 timmar efter senaste inlägget, särskilt när min dator har krånglat på grund av tre trojaner (farliga virus, för er som inte vet) som gjort att jag inte kunnat använda internet. menmen, jag kanske ska se det positivt? Anonym gillar tydligen mina inlägg! jag vet inte hur ni andra bloggare gör, men jag bloggar för min egen skull och när jag känner för det, ingen bra blogg när man inte tycker det är roligt själv! (:

Kommentarer
Postat av: oooh anonymt

detta vara anonymt du veta vad? du inget kan göra

2009-01-21 @ 17:40:13
Postat av: Sofia Stridsberg

Jag tycker om din blogg och ditt sätt att skriva. Det är kul att läsa. :)

2009-01-22 @ 19:17:38
URL: http://sofiastridsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0