olika sätt att se på konstruktiv kritik.

HAHAHAHAHAH!
kollade ni på let's dance? måste bara kommentera blondinbellas kommentar om sina kommentarer!
hon hade fått typ tusen kommentarer till sitt inlägg om förra programmet av let's dance.
så sa hon att hon tyckte det var roligt för hon hade fått mycket konstruktiv kritik, och så gav hon ett exempel på en kommentar hon fått:

<< du såg ut som Bambi på hal is, men det blir säkert bättre! >>

HAHAHHAHAHAHAA! jomen visst, det där är vad jag kalla KONSTRUKTIV kritik!
det var ju verkligen en sån kommentar som säger precis vad hon ska göra för att förbättra sin dans, hahahahaha!
är det bara jag som tycker att detta är roligt? hahahaaah!

(OBS! det är inte ett citat för jag kommer inte ihåg exakt vad hon sa, inte det sista i alla fall, men det var något i den stilen)

Kommentarer
Postat av: annie

1. det är jävligt kul att du börjar lägga in bilder :D:D:D:D det gör faktiskt allt mycket mycket roligare =)



2. hahahahaha, det har du faktiskt rätt i! jag tänkte inte på det, men nu när jag tänker efter så... hahah! men ja... hon var faktiskt söt idag och jag gillar henne, som sagt :D fast det vet jag att lilla jenny INTE gör! ;)

2009-01-17 @ 00:48:56
URL: http://kerstinannie.blogg.se/
Postat av: Sofia

nä stackare ;)

vad har du gjort för att hamna på kryckor?

2009-01-18 @ 00:34:52
URL: http://gaspedal.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag får damp över att du inte uppdaterat på tusen år!!!

2009-01-18 @ 19:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0