poängen i inlägget är nog egentligen att jag skriver ganska tråkigt.

en del har förmågan att uttrycka sig på ett roligt sätt på både sina bloggar och msn.
exempel på sådana personer är lina och annie.
sån är inte jag, det kanske ni har märkt.
jag är en person som är mer välformulerad och grammatiskt korrekt i mitt skrivande, än rolig.
jag tror att det gör min blogg ganska tråkig och ointressant.
men sättet jag skriver på kommer bara och texten är helt flytande, jag stannar sällan upp och ändrar någonting jag skrivit, och sedär, ingen humor någonstans! försöker jag lägga in något roligt så blir det katastrof, kan jag ju säga.
jag har nog helt enkelt ett tråkigt men språk, men stort ordförråd, andra har fått begåvningen att vara naturligt roliga.
fortsätt läs min blogg ändå! ;D


P.S jag menar inte på något vis att ni inte är grammatiskt korrekta eller så, annie och lina, men ni är däremot roligare än mig! D.S


Kommentarer
Postat av: Fia-Lisa

hehe,,jag tycker att din blogg är valdigt rolig att läsa :) så du har iallafall en hängiven läsare ;)

2009-01-14 @ 21:22:00
Postat av: annie

jag ÄLSKAR din blogg och din humor jenny!!!!! :o:o sluta upp med det tramset och nedervärdera dig själv när det inte ens stämmer;) du är UNDERBAR:D

2009-01-14 @ 22:32:46
Postat av: Anna

fundera inte ens på det, din blogg ÄR rolig jenny! :D

2009-01-15 @ 16:29:05
URL: http://annalinneabodin.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jag har också det problemet, fast jag har inte ens så bra ordförråd....

2009-01-16 @ 19:08:15
URL: http://linneaimoghult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0