rubriker borde utrotas.

yeaaaaaah! känner att jag verkligen fick till en rubrik som drar åt sig blickar!!! not.

slutade 12:00 idag, inställd lektioner i slutet av dagen vilket är kanuuuuuuners.
annars har jag varit duktig idag, pluggat både so, kemi och lite matte, duktigt jenny (:
var ute och gick med min mor en sväng, och spelade sims ett bra tag. höhö.

detta är sista inlägget med min älskade laptop på några dagar, den krånglar så pappa ska lämna den till någon teknisk kille på jobbet ;) höhö. imorgon ska jag upp och sola igen, med (A) och på lördag är det ju kullabeeeeeeeerg. puss på er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur kommer du in på kullaberg?

2009-01-29 @ 22:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0