sims är ett mycket underligt spel.

alltså, det är helt sjukt. vissa dagar KAN jag bara inte sluta spela sims, och vissa dagar tröttnar jag nästan innan jag startat det. en del dagar vill jag bara inreda, ibland är inspirationen i botten och jag vill bara bli klar med det j*vla huset någon gång så att jag kan få börja spela.
     okej, det är nog inte spelet, snarare är det jag själv, menmen. ganska meningslöst spel egentligen, haha. eller ja, hur kul är det att låta en gubbe gå runt och vattna blommorna eller rensa toaletten? nej, precis. ändå är jag inne i en sån där period då man är sjukt beroende, är det något fel på mig? hahahaha.
    förresten blir jag lite irriterad på det här med Sims 3, ska man bara skrota alla Sims 2-spel + prylpaket då? Konstigt egentligen, jag tror faktiskt inte att jag ska köpa Sims 3, jag bryr mig inte om att det är "bättre grafik", "mer verklighetstroget" eller "heeeeeeeeelt annorlunda". punkt.


såhär ser jag ut idag!
 
tshirt; gina tricot
långt linne; gekås
leggins; gina tricot
knästrumpor; lånade av syster
"carpe diem"-armband; leshop.se

p.s ignorera bakgrunden på bilden. d.s

Kommentarer
Postat av: Linnea

Grisar :D

2009-01-20 @ 15:24:34
URL: http://linneaimoghult.blogg.se/
Postat av: kanske anonym?

yooooouuuu haaasss nice body me wanna eat

2009-01-21 @ 17:45:37
Postat av: Anonym

i bakgrunden alltså ;)

2009-01-21 @ 21:30:52
Postat av: Sofia Stridsberg

För det första sims är kul.



För det andra håller med "Kanske anonym?" fast jag vill nog inte äta den...



Heheh.

2009-01-22 @ 19:22:26
URL: http://sofiastridsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0