snart :D

sen...några månader (?) tillbaka har jag bedrivit en kampanj som heter "Jenny ska ha in skivspelaren på sitt rum!" , och vet ni vad? det har gått j*vligt bra :D mor och far sa att jag fick ha den direkt, problemet var bara att pick up-nålen var sönder så det var vi tvungna att fixa en ny, inte så svårt kan tyckas, men vi har haft lite problem, kanske inte försökt så där jättemycket heller. men anyway, vi va på claes ohlson i helgen, självklart hade de såna nålar! ja, sen hade vi ju bara det lilla problemet att de inte passade till min skivspelare, som för övrigt är ganska så gammal, haha. jenny likes orginal :D ve letade vidare och hittade en hemsida med reservdelar, självklart fanns det hur många nålar som helst, förutom till min modell, haha.
men sen berättade min far igår att han hittat en affär i ulricehamn (jobbar där) där man kunde köpa såna nålar, tyvärr hade de inte till den modellen jag har, men de ska ta hem det :D så snart spelas det LP-skivor för fullt från the one and only jenny jonssons rum! hahahaha,. längtar!


Kommentarer
Postat av: Just Picture It ?!

svar: åh tack sötnos :*

oj det låter inte bra det :O åkte du skidor eller pulka? :P haha

puss!

2009-01-21 @ 17:08:21
URL: http://justpictureit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0