städ & plugg

visst låter det som jag haft en rolig dag? haha!
har pluggat matte och franska, franskaläxa till imorgon och matteprov på tisdag, lagom kul!
jaja , när det var avklarat städade jag och fixade lite i mitt rum. har röjt ut en del grejer så hade en hel hylla som var tom xD haha! far min har fixat med CD-spelaren nu med, den är inne i ett skåp så var tvungen att göra hål på baksidan av skåpet för att kunna sätta i sladden. nu fattas bara ett stift till LP-spelaren så jag kan få in den i rummet också , någon som vet vart man kan köpa reservdelar till LP? haha!
     imorgon ska jag antagligen till vårdcentralen , försöka ta reda på vad det egentligen är med mitt knä.. puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0