utvilad (:

har knappt sovit någonting varken natten mellan onsdag till torsdag eller torsdag till fredag, men inatt lyckades jag äntligen sova ordentligt. vaknade bara en gång och sov ända till halv - kvart i tio , och det är länge för mig (:
    har inte gjort så mycket än idag , duschat och ätit frukost och legat och lyssnat på musik , senare bär det av till lina n tillsammans med fia för smulpajsparty , haha (: lina bjussar på äpplepaj, mums! längesen man åt det.

förresten , inatt drömde jag att jag bröt ihop fullständigt bara för att jag hade fyra morgonrockar, men ingen som passade. brukar ni också drömma om så meningslösa saker? :o

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej :)

Trevlig blogg du har.



Vill du ha hjälp med en ny design till din blogg? Spana då gärna in mitt senaste inlägg för att se hur du ska gå tillväga, hör av dig redan idag så kommer jag göra klart din design idag.



:)

2009-01-10 @ 11:50:05
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0