hemma!

nu är jag hemma igen,från en väldigt rolig vecka nere i falkenberg med syster, julia och hanna!
tillsammans kallar vi oss för johansson&jonsson,hihi (A)

även om vädret inte riktigt varit på vår sida,så har vi haft det riktigt härligt! enligt mig,i alla fall :)
lite solande, bad, film och mysigt prat har bland annat hunnits med,och godisätande,såklart!
och vi har också haft besök av diverse amöbor,hehe. maneter,spindlar och andra småkryp,mycket trevligt. jag har såklart fått agera hjälte då de andra tre föredrog att sitta med fötterna uppragna i soffan så fort en liten spindel kikade fram,så jag fick glatt offra mig och bära ut de små liven.
tilläggas bör att jag åsg en av de största spindlarna i hela mitt liv,och de sa att jag skulle DÖDA den! jag totalvägrade och bar ut den i ett glas,för inte ens jag ville ha den i handen.
sen fick stackars hanna halvt panik i vattnet,var det inte på grund av lite sjögräs så flög hon upp på min rygg och tog skydd från maneter,hihi. söt är hon :)

andrea, julia&hanna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0