@ (at) my bed.

and i am going to sleep,but first...

fick råd av jempa att ägna några rader åt det hemska missbruk som sprider sig i vårt land.
jag själv har syndat och gav vika för det tidigare idag...
såklart är det den hemska @-epidemin som jag talar om.

framför allt spelberoende tonårskillar är flitiga användande av det,men även vi normala jordliga människor byter nu,helt plötsligt, ut ordet "at" till symbolen @.
ja,såklart är det för att @ heter "at",men varför blanda in dessa symboler i vårt språk?
gr8 , sk8 , mog1....
varför kan vi inte använda språket så som det är,och skriva ut de där stackars små bokstäverna?
mitt at to @ idag var en engånsförteelse,och jag har insett mitt misstag och tänker aldrig göra något så korkat och vårdslöst igen,snälla trilla inte dit ni också.
stå upp för ett rent språk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0