bad update

haha,rubriken låter som något en fjärdeklassare med nyupptäckta engelskakunskaper knåpat ihop,men that's life.

har i alla fall haft en del roligt för mig (:
igår tog jag, lina och fia det långa blå fordonet in till t-kvällen i borås, där vi sen mötte upp johanna, mycket nice! var melody club som spelade, ett band jag lyssnade en hel del på för nåot år sedan, så det gillar vi (Y)
käkade på donken (så sjukt fult,haha!) sen med, väldigt länge sen sist, och jag kan ju säga att det inte är något jag lider för, men det duger. bättre en pizza som inte matchade vår budget,hehe.
idag fyller syster år, SÅ ALLA ÄGNAR HENNE EN GRATTIS-TANKE! NU!

(ja må hon leva,ja må hon leva,ja må hon leva uti hundrade år...o.s.v.)

..så släkten har varit här, riktigt trevligt!
blev även bestämt att jag ska till länghem på fest imorgon, veronika har fest för att hon åker till usa som au pair i ett år sen, bara tio dagar kvar dit :o kommer sakna henne! är ju inte aaaaaaaaaaaalls avundsjuk! haha.
åker nog in själv en sväng till borås innan det med, ska lämna tillbaka en linne/topp/tröja/tunika och kanske köpa ett par adorable shoes,och det gillar vi. får se hur det blir :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0