ett arbete utan slut.

puh! känns verkligen som om det ALDRIG tar slut!
sitter och bläddrar igenom alla familjens bilder på datorn i Picasa 3, ett visnings- och redigeringsprogram från Google.

får i alla fall upp alla bilder som finns i datorn där,och hittar fullkomligt oviktiga saker från typ 2003.
allting är jätterörigt,och det är väldigt irriterande! blir ju nästan chockad över hur vårdslöst,slarvigt och ostrukturerat vi har valt att lägga våra bilder! ;o haha. tur att det regnar ute så att jag ändå måste sitta inne,så att jag kan fixa iordning så mycket jag orkar... haha.

har nog tagit bort flera hundra bilder bara från MINA bilder,eftersom jag ändå har det jag behöver på min laptop (: puh! haha.

snacka om i-landsproblem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0