"i've got you on my... i've got you on my.... radar."

ni som kan eran brittanrepertoar, vet att rubriken är en rad ur en mycket bra låt från senaste albumet Circus, nämligen radar.
det råkar vara just denna låt jag lyssnar på för tillfället.
av någon anledning ligger den på hennes album Blackout på Spotify, och det är från 2007.
ingen aning om varför.
sen har de knött in låten Rock Boy på Circus med.
ingen aning om låten.
kanske hör till en deluxe-version?
don't know!
det jag VET, är att vi ska se BRITNEY OM TOLV DAGAR!

nu väntar jag på ett sms från julia,
här vankas det promenad i sommarhettan, det gillar vi!
och vet ni vad?
(anteckna!) JAG VAKNADE FEM ÖVER ELVA IDAG!
aaaaaaaaah! JAG,jag! vaknade typ en och en halv timme senare än vanligt.
vart är världen på vääääääääääääääg?!

jag har en förmåga att alltid vara seriös.hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0