ja,rubriker är fortfarande en svaghet.

men jag antar att man ska vara nöjd så länge man inte är svag för rubriker,
det vore ju rätt jobbigt. med tanke på alla rubriker man ser dagligen.

hur mår ni idag?
i'm fine,tackar som frågar.
i eftermiddag/kväll bär det av till storstan,det vill säga uddebo,för att träffa hanna :)
tror det vankas film,med tanke på att hon frågade om jag sett australia ;) haha.
om vi fullföljer våra planer kör hon hem mig och så sen,och det är ju smidigt!

höhö,kära vänner,skaffa kompisar med bil!
(eller som johanna - pojkvän,haha. lite kul fak,när jag,mamma, pappa och andrea vart på bio och skulle åka från borås kom vi till en rondell,och jag såg att det var johanna och jocke som kom från andra hållet,så körde vi först,självklart uppstod då en sms-konversation:

jag: haha,det är vi som kör före er ;)
johanna: haha tufft^^ jocke hälsar att ni hade väjningsplikt där innan rondellen :P
jag: skyll på pappa!

hahahaha xD pappa nekade,haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0