"love me, hate me, say what you want about me..."

och ja, ni som kan er britney spears vet att rubriken är första raden i refrängen till If you seek Amy,
m y c k e t bra låt!
ja,jag vet att det finns ett "dolt" meddelande,eller vad du vill kalla det.


från en låt till en annan:
vad är det för en dag? vad är det för en dag? jo det är ingen vanlig dag för det är Linas [pettersson] födelsedag, hurrahurrahurra!


idag har varit bra,haha.
väcktes av mamma FEM ÖVER ELVA, har jag sagt det innan? tror det.
otroligt för att vara jag i alla fall.
var ute och gick med jullejulle sen, och harry förstås. mycket trevligt!
gick förbi banken och tog ut pengar som jag sen sprang upp med till lina (norén) på cafét för att betala min biljett till BRITNEY.
hihi.

var och badade en sväng i ullasjö med syster sen,
och efter det bar det av till mormor som fyllt år, trevligt det med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0