stockholm var underbart!

(OBS! alla mina rubriker är ju i versaler,men den här rubriken är i så fall i EXTRA-VERSALER,för fyf*n va bra vår dag i sthlm var!
SJUKT BRA BRITNEY SPEARS-KONSERT och en väldigt mysig dag i storstaden (som råkar vara vår huvudstad :o) med mina underbara tjejer fia och lina,löööövely!
stackars johanna som blev typ magsjuk på morgonen kunde inte åka med som planerat,så fia ryckte in 30 minuter före avfärd... HÄRLIG DAG!)

och med den lilla parentesen sagd,så orkar jag inte blogga mer,känner mig rätt off på bloggen just nu,
men det är sommarlov och inte meningen att man ska sitta inne vid datorn ju!
har för övrigt haft en väldigt rolig dag hos lina p i redslared med marie h och linnea a (: får göras om ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0