2 veckor & 2 dagar sen

...jag bloggade senast.

(ursäkta för de, eh, hårda orden i följande stycke)
nu har jag, efter klagomål från spridda ställen,
äntligen beslutat mig för att ta tummen ur röven och börja blogga igen efter denna ofrivilliga bloggpaus.
jag måste erkänna att uppdateringen har varit förjävla dålig,
och inte kan jag skylla på att det inte hänt något värt att berätta.

jag har slutat nian, fått sommarlov, varit på "bal" och, faktiskt, utnyttjat varenda dag som hittills skridit fram under detta underbara lov!
idag är vädret helt underbart, och världens bästa fia fyller år, så jag har tänkt ta med henne på en liten utflykt (Y)

ha ett bra liv, vi hörs snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0