fias födelsedag (:

okej, nu ska alla som läser detta önska ett stort, stort grattis till världens bästa fia som fyller år idag!
uppfattat? :D great! då går vi vidare!
eftersom det var fias födelsedag, tänkte jag att vi självklart skulle fira det, så jag slängde ihop muffins med hallonsylt och chokladbitar i, väldigt gott! för att göra det hela lite högtidligt, satte jag ett tomtebloss på toppen av min muffinspyramid till serveringen, hihi.
fias ögon lyste som hos ett förtjusat barn när jag kom ut på altanen och ropade "önska dig något!", hihi. så är hon ju lite barnslig med (A) men det har man rätt att vara på sin födelsedag!

har blivit lite flamsigt badmintonspel, boule (haha!) och stek i solen tillsammans med fia i eftermiddags, och innan var det dags för lite fotbollsträning, gööööt.
mogna som vi är, slutar oftast varma träningar med vattenkrig. innocent (a)

have it your way, g'night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0