grupptryck

hm, just nu pågår en livlig debatt i min skalle; gå mot strömmen eller falla för grupptrycket?
mot strömmen eller grupptryck, strömmen eller grupptryck, strömmen eller grupptryck..........

OKEJ! jag ger mig, precis som förmodligen trehunrafemtioniotusen andra bloggare, tänker jag skriva om MELODIFESTIVALEN.
          antar att inte mycket info behövs, jag menar, vem kollade INTE? egentligen är jag inte särskilt intresserad av programmet, och detta var första avsnittet jag såg 2009, hehe, men det hör väl till? måste medge att de flesta låtarna var riktigt bra! men molly sandéns "så vill stjärnorna" ville jag bara spy på, inget illa mot molly, men blir det inte lite väääääl mycket med "så vill stjärnorna..så vill gudarna...bestämt där ovan....jag älskar dig....du älskar mig....änglar.....ödet....blablabla" i EN OCH SAMMA REFRÄNG?! och se där, kom hon inte sist, eller i botten iaf?

men nu, till VINNAREN!
Malena, med operapop-låten "La voix"! Ganska otippat ändå, men jag gillar låten skarpt (Y) men visst blev man lite förvånad när både E.M.D, måns zelmerlöv och Alcazar fick så låga poäng?

iaf, grattis malena, och förlåt alla läsare för ett dåligt inlägg!

Kommentarer
Postat av: matildaandersson

hahaha, fyfan va jag hatade molly sandens låt. Första gången jag hörde den iförsej, men hon ser förjävla löjlig ut xD och fyfan va kul det var och se när måns zelmelöw blev så paff att han inte fick mer poäng ;) HAHAHAHAHAHAHA, sikket jädra fjasko,

2009-03-14 @ 23:00:20
Postat av: jempa

jenny jenny jenny....



för det första, vem såg inte melodifestivalen? JAG såg inte melodifestivalen!;)



för det andra, låten som vann var ju pinsam! jag hade tänkt titta på själva total-finalen av allt, men jag skulle skämmas om jag gjorde det...som fan!

2009-03-15 @ 13:47:12
URL: http://jmpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0