gula gummiankor

tråkig matsalsmiljö rymmer många intressanta funderingar, hehe. jag, lina och matilda sitter i alla fall helt ensamma, sist kvar i matsalen och pratar om gummiankor, fråga mig inte varför.

lina: gummiankor är så tyskt också.
matilda *förvånad*: är det? *tänker lite, och fortsätter sen i glad ton* det visste jag faktiskt inte!

HAHAHAHAHAHA! hon är så sjukt rolig den männsikan!
och efter det funderar hon lite, och talar om att hon har en väldigt intressant fråga, men hon avbryter sig och säger att den var korkad och att vi skulle skratta åt henne. men vi får henne till att säga den sen, ändå.

matilda: finns det gula ankor?

jag och lina skrattar lite, som av en gammal vana typ. men sen börjar vi fundera lite, va f*n är gummiankor gula för?! allvarligt, ankor är ju VITA! teorierna har varit många, men jag har hört att det är för att kycklingar är gula på flest håll. vad tror ni?


visst är den lite lik matilda? hihi.

Kommentarer
Postat av: Ann Elisabeth

Fick du min hotmail?

2009-03-24 @ 13:37:51
URL: http://candy.blogg.se/
Postat av: Sofia Stridsberg

Svar: Jag förstod det sen. ;)

2009-03-24 @ 15:10:30
URL: http://sofiastridsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0