gym och möte

hm, ja. höjdpunkterna på min dag?

skola som vanligt, jag och bea gymmade (Y) bea har även upptäckt hur fascinerande och roligt löpbandet är, vilket hon för övrigt bara går på, så det blir väl gångbandet. nej, crosstrainer ska det vara! sen lite roddmaskin och de andra maskinerna på det, yes! hehe. vi dödade våra magar lite idag, hihi. och jag provade på bänkpress... fråga inte.

klockan fem var det dags för möte på växa igen, pratade mest om Ung-festivalen som är i slutet av maj (: det blir nog riktigt bra! ser fram emot det, och att den ska vara över, hehe. det är mycket jobb bakom det, men roligt är det!



tjingeling.
(och för er som undrar skär jag mig typ aldrig när jag rakar benen, men om jag gör det är det alltid på vänsterbenet. *suck*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0