helgen

okej, nu har det varit riktigt dåligt med bloggande, menmen, det är sånt som händer ;)
kommer inte ihåg vad jag gjorde i fredags, men igår vart en trevlig dag!
jag och min mor åkte till jönköping, gick på IKEA en snabbis, och sen in på A6, köpte balklänning, eller ja, festklänning, som jag ska ha sen när vi slutar nian. jättesnygg! letade skor, men hittade inga, ajajaj.
        idag åte jag, mamma och andrea till visko i skene, det var verkligen FULLT! usch för så mycket folk. i alla fall, jag har jättesvårt för att hitta skor, men till slut hittade jag ett par låga converse som satt som de skulle, men självklart skulle jag inte få med dem hem. nej, jag ställde dem jämte mig, provade ett par andra skor och POFF! så var de borta! någon som jobbade där hade ställt tillbaka dem, och sjäääääälvklart hittade någon annan lycklig j*vel dem, och det fanns såklart inga fler par i min storlek. tomhänt återvände jag hem.


jag åt sushi för första gången i mitt liv i lördags, gott!


hur har er helg varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0