inventering och..sånt.

min tankeverksamhet går på högvarv, på engelska! har precis skickat iväg ett långt mejl tvärs över något hav till USA (:

hur har ni det en söndag som denna?
min dag har varit rätt bra, jag har varit riktigt duktig!
först var det inventering, försov mig men who cares, i made it in time anyway.
inventeringen var på ICA med laget, var sik:s dam-, junior- och A-lag, tror jag ;) rätt trevligt!
någon som är sugen på att köpa 254 flaskor med insektsspray? 858 gratulationskort? eller kanske 2200 tuggummipaket? 
men det var kul, så länge man hade någon roligt att inventera med! hade bodin, anna bodin. höhöhööhöh. trevlig prick det där ;)

sen hemma har jag städat GRUNDLIGT i mitt rum, mamma har satt upp nya gardiner och jag har grejat med min tavla och lite sånt. har pluggat en del med (Y) duktig är jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0