jason mraz

alltså, det är sjukt. jag hade nästan glömt av hur mycket jag älskar jason mraz, eller ja, hans musik. (fast han verkar vara en helt otrolig männsika, iofs :p).
            men, igår kväll kunde jag inte somna så istället satte jag i hörlurarna i öronen och satte igång lite random musik, sådär. då kom den fantastiska låten Live High, japp! ett av Jason's verk, såklart! Sen var det helt kört.. Satte igång Jason's tre senaste skivor och bara njöt, somnade till och med med Jason i öronen, höhö. Tyvärr fick jag inte ett lika trevligt uppvaknande då jag tappat hörlurarna under natten, hehe.

NU ska jag ladda upp inför skolan (som om det ens går..) med lite.... JASON MRAZ!


vilken tur att jag sett honom live!
allt tack vare världens bästa hanna och markus :D

Kommentarer
Postat av: Ann Elisabeth

[email protected] är min hotmail ;)

2009-03-23 @ 09:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0