jenny goes duktig

nej, allvarligt. jag har faktiskt varit riktigt bra idag!
vaknade vid halv elva, mamma kom in precis när jag vaknade och sa att det var onödigt att slösa bort en ledig dag med att sova, hehe. 

i alla fall, jag gick upp och käkade frukost och drog sen på mig löpardressen för att ge mig ut på en liten runda.
skönt att springa! sen började det hagla, rätt gött faktiskt.
och knät? det kändes bra! :D
och sen när man känner att man bara inte orkar mer, sätter du på Guns 'n' Roses - Attitude.
Den låten alltså, som Red Bull - ger dig vingaaaar^^

sen kom jag hem, gjorde inte så mycket, käkade - igen.
fia var nere en sväng, jag kom på att jag lovat mamma att dammsuga, så fia skulle hjälpa andrea att baka så länge.
väldigt enkla kakor: blanda alla ingredienserna i matbredaren, rulla smeten till små bollar och sen in i ugnen.
jag tar en paus i dammsugandet och frågar hur det går för dem.

fia: ta det lugnt, du kan lite på oss!

*jag börjar dammsuga igen, 20 sekunder senare hör jag fua bryta ihop av skratt*

fia (mellan skrattattacker): HAHAHAHA! ANDREA KÖRDE NER EN TRÄGAFFEL I MATBREDAREN NÄR DEN VAR PÅ OCH.... HAHAH! ... DEN GICK SÖNDER!


så mycket kan jag lita på dem....


sen var det fysträning med laget, nice!
låt oss säga så här; det var bra stämning i laget, och ansträngningsnivån var lagom hög (låg).
magmusklerna är tränade iaf!

Kommentarer
Postat av: Fia-Lisa

HAHAHAHAHAH!!!! jag kände allt att jag fick en flis i tandköttet ;) hahaha

2009-03-13 @ 15:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0