lycka i en liten burk.

tänk om man kunde förvara lycka i små burkar.
tänk att bara kunna ta fram en burk eller två när man inte mår så bra, och hälla lite lycka över sig.
så när du har en fantastiskt bra dag, och mår som bäst, kanske du kan spara lite på lyckan till de dagar då du verkligen behöver en extra dos.
mina burkar är nog minnen, är det inte så för er med? när ni är lite nere, hjälper det inte att tänka på eller ta fram något minne från ett lyckligt tillfälle? jag har en inspelning med Jason Mraz från i somras när jag såg honom på Peace and love-festivalen, då var jag riktigt lycklig! och varje gång jag lyssnar på den nu efteråt, blir jag jätteglad och får känslan av att jag klarar allt. underbart va?


något som gör mig glad är min bakgrund på datorn!
ett väldigt simpelt kollage med mina älsklingar Jason Mraz, Gavin Degraw och Kate Voegele,
som pricken över i kan vi ju ta med att Jason har en I <3 NY-tshirt, min favoritstad!
tyvärr har jag inte varit där....

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vilken härlig tanke!

2009-03-05 @ 23:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0