one tree hill!

okej, ni som missat att jag älskar one tree hill... retards.

i alla fall, nu har det gått flera månader sen ett nytt avsnitt kommit upp, och jag har verkligen lidit på grund av det här, och jag vet att fler har gjort det - nämner inga namn, men jempa. haha ;) 
 
och nu, äntligen, har jag fått ett livstecken från denna underbara serie. läste precis ett inlägg på en svensk blogg från usa, och gissa vad som stod skrivet där så vackert? jo, att ikväll kommer ett nytt avsnitt av one tree hill, efter flera veckor fyllda med gamla repriser. i'm so happy i'm so glad....

förlåt för dåligt inlägg, men i'm in a bit of extas (inte att förväxlas med ecstasy).


vet inte varför jag lägger upp bilden.

puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

:DDDDDDDDDDDD

2009-03-17 @ 12:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0