sommaren -08

ja, lina började snacka om festivaler, jag tänkte på sommaren.
som varit.
festival, dana cup och i'm yours på repeat i öronen.
så j*vla underbar!



jason! P&L-festivalen (:



the hives! P&L-festivalen



Amanda Jenssen, skön tjej (: P&L-festivalen



Petter, höhö. P&L, det med (:



en av de mindre scenerna på P&L :D



bajamaja, kan det bli mer festival? HAHAHAHA!



DANA CUP! Lagfoto (Y)



mina snyggingar!



matsalen på Dana, hehe. om ni undrar^^



badabadabada, dana här med (Y)



vi bodde i en skola, på baksidan hittade jag en jätterolig hinderbana, hehe.
fia var inte sen med att prova....



matilda och johanna, yey! <3



jag har problem med att vara seriös på bilder.



SCHTEEEEEEEEK!



vilken är målad?
vilken är äkta?
en idag vet ingen svaret... LOL



relaaaaaaaaax



lina på balen i 9an, snart är det min tur! så vacker <3



annie, så vacker så det finns inte! <3



hanna tog studenten!



antar att en sista bild måste komma, suck.
här är linaaaa!

Kommentarer
Postat av: annie

neeeeeeej vad fin bild på mig! not



JA! i år är det din tur och jag ska LÄTT komma och titta och ta tusen kort på dig :D

2009-03-09 @ 22:48:32
URL: http://kerstinannie.blogg.se/
Postat av: Anna

åh, dana <3

2009-03-11 @ 16:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0