vårfrudagen!

HAHAHAHAHAHAHAHAHA!

okej, fick en kommentar av min kära annie i gårdagens inlägg där jag skrev om hur det var med koppling mella jungrfru maria bebådelsedag och våffeldagen, detta hade sjääääääälvklart annie svar på.

vill ni höra?

maria kallades också för "Vår Fru", så det blev "Vårfrudagen", men folk hörde fel och tyckte att man sa "våffeldagen", så allting var ett slags missförstånd/hörfel från början, hehe.

all fakta kommer från annie, hehe, har ingen aning om det är sant ;p

Kommentarer
Postat av: Lina A

det är sant... <3

2009-03-26 @ 20:54:49
Postat av: annie

Det är sant! Jag sätter min mamma på det, hahaha ;D



Två saker du bör lära dig:

1. Annie är allmänbildad och kan allting.

2. Annie är bäst!

2009-03-26 @ 21:22:05
URL: http://kerstinannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0