wonder for how long i can say this? musicmusicmusicmusicmusicmusicmusicmusicmusicmusicmusicmusicmusicmusic......

ni är nog inte många som fattar rubriken , men det gör HANNA!
och hanna fyller 20 idag! GRATTIS! <3
p.s. du är myndig sen några år tillbaka.... hehe. d.s
*internskämt*

menmen, det var faktiskt inte vad inlägget skulle handla om, det bara kom lite spontant när jag skrev rubriken, tänkte på hanna då^^
i alla fall, har ni också vissa dagar då ni bara ääääääääälskar t.ex. gavin degraw, men sen dagen efter lyssnar du typ 10 sekunder på varje låt han gjort, sen tänker du "nej, usch!" ?
          jag menar, vissa dagar tycker man att viss musik är fantastisk, men sen en dag är den helt plötsligt inte alls bra. men vad händer dagen efter? jo, den musiken är lika underbar igen!

(wonder for how long i can say this:) varförvarförvarförvarförvarförvarförvarförvarför....?!



härmed förklarar jag detta inlägget till ett av mina sämre inlägg, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0