falkenberg

ett blogginlägg kanske vore på sin plats nu?
i onsdags slutade vår skolvecka, väldigt skönt!
lina följde med mig hem, och vi traskade sen ner till ungmötet, trevligt!
ser fram emot ungfestivalen i helgen, hoppas att jag träffar er där!

åkte till falkenberg direkt efter mötet, hann med ett snabbstopp vid det stora, gula varuhuset på vägen med, lämnade tillbaka ett par byxor som mamma köpt till mig en gång, men inte passade.
min moster och (vad säger man? ingifta morbror? hennes man i alla fall..) morbror var också på campingen, och min kusin Hanna och hennes kille kom ner över en natt också, mycket trevligt!

idag var vi inne en sväng i varberg innan vi åkte hem, jag köpte tre linnen, ett par korta, vita shorts, en parfym och ett nagellack (: åt på en jättemysig restaurang med, en god kycklingsallad blev det.

imorgon blir det plugg, en sväng till mormor och fotbollsmatch mot ulricehamn!

Kommentarer
Postat av: bitte

Vill du ha en tredje lott som lägg till mig på bloglovin. Annars om du har nån i familjen kan du ju fixa så att även den blir medlem.



Väskan finns att beställa på Ellos

Postat av: Hanna

det var jättekul i Fkbg :D fast man kan väl inte vara ingift om man är ogift...? ^^

2009-05-26 @ 10:22:33
URL: http://hannaqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0