helgen (Y)

fyra dagar sen jag bloggade nu, fy på mig!

i alla fall, fredags kväll/natt spenderades tillsammans med malin, julia, martina och sandra, hemma hos malin. blev lite grill och allt som hör till en trevlig och lyckad tjejkväll (:

sen var jag och hanna inne i borås och kikade på elfsborg - halmstad, härlig match! 4 - 0 till elfsborg, och vi satt i höjd med målet som de gjorde alla målen på, så såg kanuuuuuun! :D
sen tittade vi på eurovision med ett halvt öga, kommer inte ihåg några låtar, bara vinnarlåten, gillar den fak. men bryr mig inte egentligen ;)

idag har jag spelat fotbollsmatch, mötte timmele/hössna, och matchen slutade 0 - 0, så kan väl säga att det var en seger för mig som målvakt, men bara oavgjort för oss som lag.. menmen, framåt går'e!

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0